Les meves pintures/mis pinturas


Homenatge al llibre

aquarel·la mida 30x20 cm Títol: "Simbiosi"


Tu ets... de mil colors




"Entre la son i la il·lusió"
"Després del bany"
 

                                          NU

                           El mar blanc tinc de fons,
                             amb la mà un pinzell,
                            dins la ment un motiu,
                            el teu cos davant meu.

                                Siluetejo la dolçor
                       dels teus colors transparents,
                            reproduint ta natura,
                          envoltant-la tènuement,

                      amb dòcils i subtils pinzellades,
                         composant-les mansament,
                            com una plàcida melodia,
                         d’en Mozart o d’en Haendel.

                             Suau, tal bocí de seda,
                         vers a vers vaig dibuixant,
                          per a deixar aquí reflectit,
                          el teu ensís, el teu encant.

                                       J.L.Buils 

La Primavera
























La Primavera

El sol me acaricia y me da calidez,
la brisa del mar envuelve mi cuerpo
silueteando con suave oleaje,
los amaneceres de mi delicada piel.

Se cierran los días grises
para dar paso a los cálidos rosas,
carmines y brillantes azules,
proyectando nuevos horizontes,
diseñando la vida  en mantos y tules.

La noche se achica, se calla y se esconde,
el día se agranda, crece con orgullo,
se jacta y se impone.
El sol me enamora, me cuida y me alaba,
yo le doy un beso, él me lo devuelve,
haciéndome un guiño al abrir el alba.

El amor me impregna, ya no tengo frío,
me siento alegre y divertida,
para ir de fiesta,  soy la primera,
porque yo soy….¡La Primavera!

J.L.Buils 

La Musa

Sentada estic meditant 
i observant al meu pintor, 
mentre ell em va creant 
posant-me llum i color.

  Ell em va perfilant, 
plàcida i mansament, 
donant-me formes i volums 
amb tot el seu sentiment.

Però..., qui sóc jo? 
us preguntareu. 
Jo no tinc identitat, 
el meu cos és transparent.


No existeixo realment, 
només quant ell està creant 
estic en el seu pensament, 
perquè jo sóc..., 
“la Musa del pintor”. 

J.L.Buils    




Eres como una frágil azucena
que mi mirada esquiva.
Eres cual barca a la deriva
que viene, sonríe y se aleja.

Eres fugaz, fulgor y dulzura,
candor, cadencia y melodía,
pero a mí sólo me ofreces
burbujas de melancolía. 


 

Comentaris

  1. Amigo Josep mis más sincera felicitación por tu buen trabajo artistico de pinturas y poesias tratadas con tu gran creatividad, eres magnifico dominas todas las facetas eres un artista.Te deseo amigo todo lo mejor lleno de éxitos. Un fuerte abrazo.

    ResponElimina
  2. Tu blogger está muy bien redactado pero yo creo que adjuntar dibujos o fotos en los poemas de otros es más complicado. Me refiero al blogger de la tertulia constancia

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog